Har nu grävt och dränerat med isodrän på tre sidor ej framsidan!
Problem som uppkommit är:( Insticket )till de gamla keramik dräneringsrören ligger för högt (det innebär att jag inte kan får dräneringröret 10 cm under sulan)
Därför har jag monterat en brunn med dränkpump i hörnet
Har lagt fall från alla sidor till Brunnen med dränkpumpen har jag gjort rätt ???
Sjävklart skall makadam till under och över
MMarkduk vikas som en taco .)
Dräneringslist monteras en instruktion
Återfylla allt igen