Är det nån här på forumet som har nåt att säga om de billiga prylarna nertill här:
http://www.jula.se/Butik/default.asp?OrderId=948606498&dept_id=SE-408
Alltså artikelnummer 408007 till 408012.
På bilderna ser det ut att vara dåligt ställt med CE-märken, fast det kan ju vara förserieexemplar på bilderna.
Det står inte ens att 408012 är en dimmer vilket man dock kan gissa sig till.
Är strömbrytarsymbolen på inkopplingsbilden på 408012 en återfjädrande brytare?
Kan man juridiskt sett anse att de här modulerna för installation är "strömbrytare" och därför rent lagtekniskt får installeras/bytas av "obehöriga"? (förutsatt är givetvis att det av en ren händelse råkar finnas en nolla framdraget vid strömbrytaren)...
edit: jag kollade lite mer, de verkar inte inkomma förrän i oktober, så ingen lär ha nån erfarenhet än
