Har några frågor om detta larm och andra larm... Inpasseringslarm kan på julas larm sättas på 10-60s. Om jag bryter upp ett fönster är det då alla detektorer som har denna fördröjning?! Jag kan inte läsa att denna fördröjning sätts per zoon...
Om larmet går och tjuven springer till nyckelskåpet (jag vet att ni har det i hallen!) och hittar en nyckel med fjärrkontrollen och larmar av efter att larmet gått, känns ju inte så bra.... Det hade varit önskvärt att det endast går att larma av med kod när larmet gått. Hur funkar andra larm?!