J
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det tråkiga med Julas recensioner är de modererar dem, så man kan inte skriva exakt vad man tycker.. jag försökte skriva att en sak inte var värd ordinarie pris, men ok för halva priset som jag gav, men det fick man inte skriva...
Har dom någon egen recension sajt? För dom på nätet kan dom väl inte styra..

J Jansson69 skrev:
Har dom någon egen recension sajt? För dom på nätet kan dom väl inte styra..
Japp, de publicerar dem på sin egen hemsida...

• Gilla
Incinerator
  • Laddar…
J
Japp, de publicerar dem på sin egen hemsida...
Då kan man ju undra varför någon vill skriva där om dom inte tillåter kritik..

J Jansson69 skrev:
Samma med Net On Net, jag gav ett negativt omdöme om en produkt och fick ett mail där man beklagade att man inte kunde ta med min recension.

• Ledsen
  • Gilla
cdx873v och 2 till
  • Laddar…
Jula brukar de va gott om dåliga recensioner. Har sett många där det står hade vatt ok för halva priset. Såga kilar av en regel när ja skulle fälla här hemma, så snål va ja😆 dom gjorde jobbet iallafall, dom sprack å man såga i dom. Så inte förvånad att plast spricker när man slår med hammare ev slägga . Ju grövre dimensioner ju hårdare slår man. iallafall ja som glad amatör. Oftast sågar man långt in innan man dyngar in dom för å inte riskerar å såga i spetsen.

N
Det tråkiga med Julas recensioner är de modererar dem, så man kan inte skriva exakt vad man tycker.. jag försökte skriva att en sak inte var värd ordinarie pris, men ok för halva priset som jag gav, men det fick man inte skriva...
Inte okej naturligtvis. 👎

• Gilla
Jansson69
  • Laddar…
N
J Jansson69 skrev:
Det finns dåliga betyg på en del produkter också.
De i det bifogade exemplet är gamla så de kanske "friserar" mera nuförtiden?
EDIT: När det gäller "skruvautomaten" på bild två fanns många färska bottenbetyg så de släpper nog igenom en del sådana också.

• Kundrecensioner med låga betyg för en produkt; beskrivningar av dålig konstruktion och bristfällig kvalitet från tre olika användare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Produktbild av batteridriven skruvautomat 18 V från Meec Tools med pris 999 kr och specifikationer som verktygsfri djupinställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
Jansson69
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.