Hej,
är det någon som har erfarenhet av jordfelsbrytare på t ex fritöser och pizzaugnar?
Kommer man få problem i framtiden med läckströmmar?
Uttagen till maskinerna är väl märkta vad dom ska användas för och maskinerna står framför, så risk för felaktigt användande finns inte i mina ögon.
Det gäller ett 32 A CEE uttag samt 2 perilexuttag!
ser fram emot inputs!