Hej,

är det någon som har erfarenhet av jordfelsbrytare på t ex fritöser och pizzaugnar?
Kommer man få problem i framtiden med läckströmmar?


Uttagen till maskinerna är väl märkta vad dom ska användas för och maskinerna står framför, så risk för felaktigt användande finns inte i mina ögon.

Det gäller ett 32 A CEE uttag samt 2 perilexuttag!

ser fram emot inputs!
 
E
S Stev87 skrev:
Hej,

är det någon som har erfarenhet av jordfelsbrytare på t ex fritöser och pizzaugnar?
Kommer man få problem i framtiden med läckströmmar?


Uttagen till maskinerna är väl märkta vad dom ska användas för och maskinerna står framför, så risk för felaktigt användande finns inte i mina ögon.

Det gäller ett 32 A CEE uttag samt 2 perilexuttag!

ser fram emot inputs!
Inget som behövs och det kan givetvis även ställa till det också.

Men gör riskbedömning på plats samt konsultera instruktionen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.