Min dubbelmotorsugare la av igår mitt under slipning med excenterslipen. När jag stängde av slipen löste jordfelsbrytaren. Brytaren löser ut så fort jag slår på maskinen. Efter jag öppnade den så ser jag att det sitter ett avstörningsfilter som ser lite kladdigt ut. Läckt? Strömmen är kopplad likt bifogad bild. Man startar motorerna individuellt så är det en motor som brännt så är det den första. Hur ska jag felsöka vidare tro?