1 831 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Jet JWDS 16-32/22-44
Funderar på att köpa en valsputs och får nog inse att större maskiner som SCM inte riktigt får plats i min verkstad. Har klämt på en Jet JWDS 16-32 i en Rocklerbutik och såg nu att Swedendro säljer den. Priset är väl högt men det kanske man får acceptera - frakten från UK/Eu äter förmodligen upp marginalen...
Är det någon som har erfarenhet av JWDS 16-32 eller den större 22-44 med oscillering? Vart köpte ni?
Är det någon som har erfarenhet av JWDS 16-32 eller den större 22-44 med oscillering? Vart köpte ni?
Redigerat:
Jag har en Jet 16-32 och den är klart bra, har dock vaga planer på att uppgradera.
Köpte min från England, kommer inte ihåg exakt vart, men det var ngn udda sida som hade bra pris och billig frakt. Har inte beställt mer därifrån efter det.
Köpte min från England, kommer inte ihåg exakt vart, men det var ngn udda sida som hade bra pris och billig frakt. Har inte beställt mer därifrån efter det.
Okej, du får förstås gärna sälja den till mig om du skall uppgradera - jag tror att den modellen skulle passa mig bra. Den nya 22-44 med oscillering är väl annars ett bra val kan jag tänka mig men den är ju större...
Klicka här för att svara