60 607 läst ·
28 svar
61k läst
28 svar
Jättesvårt fastbränt på spishäll
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är stor skillnad i precisionen som eggen är slipad med mellan ett rakblad och en osthyvel.
Speciellt som osthyveln i det här fallet kan ha varit med om lite vad som helst, från att öppna konservburkar till att skruva i/ur skruvar.
Medan rakbladet är nytt, precisionstillverkat och har en jämn fin egg.
Osthyven kan ju vara hur ojämn som helst och repa din fina häll.
Och det vill du väl inte?
Speciellt som osthyveln i det här fallet kan ha varit med om lite vad som helst, från att öppna konservburkar till att skruva i/ur skruvar.
Medan rakbladet är nytt, precisionstillverkat och har en jämn fin egg.
Osthyven kan ju vara hur ojämn som helst och repa din fina häll.
Och det vill du väl inte?
Självbyggare
· Stockholm
· 10 264 inlägg
Snyggt! Otroligt att ingen annan reagerat på denna geniala ide 🙂
Självbyggare
· Stockholm
· 10 264 inlägg
Klicka här för att svara
