Är det djärvt eller dumdristigt???

• Antal röster
    29
Nyfniken skrev:
Lustigt att kaklet i spegeln är lika stort som det på väggen trots att det borde vara dubbelt så långt bort.
Haha, ja det har du rätt i! :D
Dålig retucherare på Forbo....

Men, den väggmattan är också grymt snygg, och på lite avstånd ser det ut som kakel.

Kan dock passa på att varna lite för mörka golv och väggar, särskilt med tanke på de kvinnliga varelserna i familjen....
Det krävs en hel del belysning, särskilt när vissa vill sminka sig, så jag ska sänka taket en bit och in med LED-downlights också.

Nyfniken skrev:
Det är ett helsike att rita människor i 3D...
Och vad är 3D i den där bilden :cool:

erics6.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nyfniken skrev:
Lustigt att kaklet i spegeln är lika stort som det på väggen trots att det borde vara dubbelt så långt bort.
Det är ingen spegel!!! Det är en yta som är upputsad för att ge intryck av spegel. Sedan har man placerat 1/4 karm på väggen för att ytterligare förstärcka intrycket av spegel! Har du missat det nyfiken det är ju bland det som är mest " inne" i inredningstidningarna att sätta en del av en karm! ;)

Robert 75, ditt badrum är inte så litet så jag skulle nog våga välja havsmattan. Den blir aldrig omodern och alltid en avstickare och det tycker jag om.
Är trött på alla fega och tråkiga val typ grå-svart-vita gigantiska kakel med lite mosaik i någon hörna som många verkar köra på.
gaia

Tony Rosendahl skrev:
särskilt när vissa vill sminka sig, så jag ska sänka taket en bit och in med LED-downlights också.
Downlights är inge bra för sminkning man får skuggor i ansiktet, sätt in en bra spegelbelysning (I kombo med downlights om ni så önskar).

KnockOnWood skrev:
Och vad är 3D i den där bilden :cool:
Jag vet inte om jag förstår frågan. Men jag är tveksam till att någonting på bilden skulle vara på riktigt. Eventuellt stolen.

AndersMalmgren skrev:
Downlights är inge bra för sminkning man får skuggor i ansiktet, sätt in en bra spegelbelysning (I kombo med downlights om ni så önskar).
Jag vet, och vi har redan en spegel med inbyggd LED-belysning samt även en belysning ovanför.

LED-downlights blir dels ett komplement till detta då man inte kan få för lite belysning, samt att takspottar är snyggt!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.