4 740 läst ·
22 svar
5k läst
22 svar
Järvt eller dumdristigt???
Haha, ja det har du rätt i!Nyfniken skrev:
Dålig retucherare på Forbo....
Men, den väggmattan är också grymt snygg, och på lite avstånd ser det ut som kakel.
Kan dock passa på att varna lite för mörka golv och väggar, särskilt med tanke på de kvinnliga varelserna i familjen....
Det krävs en hel del belysning, särskilt när vissa vill sminka sig, så jag ska sänka taket en bit och in med LED-downlights också.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är ingen spegel!!! Det är en yta som är upputsad för att ge intryck av spegel. Sedan har man placerat 1/4 karm på väggen för att ytterligare förstärcka intrycket av spegel! Har du missat det nyfiken det är ju bland det som är mest " inne" i inredningstidningarna att sätta en del av en karm!Nyfniken skrev:
Robert 75, ditt badrum är inte så litet så jag skulle nog våga välja havsmattan. Den blir aldrig omodern och alltid en avstickare och det tycker jag om.
Är trött på alla fega och tråkiga val typ grå-svart-vita gigantiska kakel med lite mosaik i någon hörna som många verkar köra på.
gaia
Är trött på alla fega och tråkiga val typ grå-svart-vita gigantiska kakel med lite mosaik i någon hörna som många verkar köra på.
gaia
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Jag vet, och vi har redan en spegel med inbyggd LED-belysning samt även en belysning ovanför.AndersMalmgren skrev:
LED-downlights blir dels ett komplement till detta då man inte kan få för lite belysning, samt att takspottar är snyggt!
Tack för allt tyckande, det berikar! Dessutom lite roligt när det spårar OT 
Beställning är lagd och spänningen är olidlig...
Vad och hur det blir kommer så småningom i projekttråden http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/196446-casa-di-montagne.html
Stay on-line!
Beställning är lagd och spänningen är olidlig...
Vad och hur det blir kommer så småningom i projekttråden http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/196446-casa-di-montagne.html
Stay on-line!
Klicka här för att svara

