Jag hade fixat till det. I det här fallet är det bättre att be om förlåtelse än tillåtelse. Du trafiksäkrar din egen utfart utan en tydlig försämring av något.

(är det ett dike på båda sidorna löser du det så vattnet kan rinna undan.)

lycka till men va försiktig om det är trafikerad väg. (Ta-plan behövs egentligen)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.