Så du menar att det sitter olika kompressorer i olika s-1256 tex?
Nejdå, jag har en IVT495Twin med ca14kW elpatron. Värmepumpsdelen ger inte mer än 4kW ändå.
Jag tror att det är samma värmepump med olika elpatroner. Hur mycket energi du kan få ur pumpdele beror på tex hur djupt borrhål du har. 😊