2 909 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Jämför ni räntor?
har just i dagarna fått ett lånelöfte på banken ;D Vi sökte innan på handelsbanken men fick nej där, andra som vi har pratat med tycker att vi skall jämföra med mera banker.Jag vet inte om vi orkar det( ganska jobbigt att sitta i stolen en decimeter under en som ställer en himla massa frågo.Hur har ni gjort
Jag jämförde genom at kolla rätorna som tod i dagstidningarna. Vår bank låg lägst. Ändå så tog jag upp det hela och påstod att jag kunde någ få lite lägre ränta på ett annat ställe och lyckades då pressa räntan ytterligare hela 0.05%! *ler brett*
Inget lysande resultat kanske, men jag värdesätter samtidigt även att vår bankkille vet precis vilka vi är, tar sig alltid till, hänvisar aldrig till någon annan utan tar HELA ansvaret för oss och ALLA våra finanser. Det betyder väldigt mycket det med!
Inget lysande resultat kanske, men jag värdesätter samtidigt även att vår bankkille vet precis vilka vi är, tar sig alltid till, hänvisar aldrig till någon annan utan tar HELA ansvaret för oss och ALLA våra finanser. Det betyder väldigt mycket det med!
Vi har varit hos 3 banker och hämtat in "offert", bara det att dom vet ni kollar andras priser har betydelse för ränterabatten. Även om dom stora bankar kanske inte är billigast i tidningen jämnförelser, kanske dom hamnar lågst änddå. Så var det i vårt fall
mvh Bent
mvh Bent
Klicka här för att svara