Hej igen,

tack för tipset om husgruppen! Jag frågade men de var osäkra då vi bygger i Västerås.

Jag har nu skickat ut 9 förfrågningar, och har redan fått 3 nej, 3 kanske och 3 ja. Bristen på intresse är faktiskt rätt förvånande med tanke på konjunkturen för husbygg! Man kunde tänka sig att de skulle gilla att hålla igång verkstaden även om inte kontoret får mer att göra.

Så fler tips är väldigt välkomna!

Mvh Johan

Hej Johan!
Vi är i samma situation, vill bara köpa färdiga block och takstolar på beställning!
Väntar med spänning vilken leverantör du väljer!
/J

J Jsoderbe skrev:
Hej igen,

tack för tipset om husgruppen! Jag frågade men de var osäkra då vi bygger i Västerås.

Jag har nu skickat ut 9 förfrågningar, och har redan fått 3 nej, 3 kanske och 3 ja. Bristen på intresse är faktiskt rätt förvånande med tanke på konjunkturen för husbygg! Man kunde tänka sig att de skulle gilla att hålla igång verkstaden även om inte kontoret får mer att göra.

Så fler tips är väldigt välkomna!

Mvh Johan

Hej Johan!
Jag är i samma situation som du var i tidigare, söker endast ett företag som bygger väggblock till rimligt pris. Tänkte höra om du kan vägleda mig till något företag och berätta gärna vad du beställde och fick betala

Mvh Linda

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.