Då den vanliga " beklaga sig" tråden är under utredning (Toppen) så har jag ändå ett skriande behov av att få beklaga mig.
Så Fy bubblan vad jag hatar att ligga på iva igen 🤬.
Fritt fram för alla att skriva om egna Fy bubblan skeenden i livet.
Obs! Utan politik, semetik osv.