4774
Då den vanliga " beklaga sig" tråden är under utredning (Toppen) så har jag ändå ett skriande behov av att få beklaga mig.

Så Fy bubblan vad jag hatar att ligga på iva igen 🤬.

Fritt fram för alla att skriva om egna Fy bubblan skeenden i livet.
Obs! Utan politik, semetik osv.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Kakelugnen566 och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.