Så nu är det löst, vi får köpa huset *wiiie*
 
Grattis :-)
 
Hihi tackar =)
 
Mikael_L
Grattis.

Hoppas det blev till rätt pris också till slut. Är man enda spekulanten i första skedet, så måste ju priset vara satt för högt. ;)
 
Vi fick det för 850 000, dubbelgarage och stort hus på 170 kvadrat. Bra skick överlag =) Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.