S
Kromo skrev:
Nu är min son ioförsig bara tre så jag har ingen riktig erfarenhet av allrummen för barn. MEN om jag skulle bygga nytt eller fick ändra en sak i mitt befintliga hus skulle det vara att få till ett allrum för barnen. Mamma och pappa ser på tråkiga program och barnen vill se nåt annat tillsammans inte jätteroligt att trycka in sig på ett rum på typ 10 kvadrat m med en 32 tum eller nåt på väggen. Nä ett allrum med en rejäl tv på väggen till barnen. Men smaken är som baken:thumbup:

Jag skulle tro att allrummet riskerar att bli oanvänt, jag tror definitivt att ungarna skulle uppskatta större varsina sovrum istället, när barnen är små sitter man tillsammans på någons rum, och när dom blir äldre har dom varsina kompisar och då vill dom ändå sitta på varsitt ställe oftast.

• Gilla
gaia
  • Laddar…
SueCia skrev:
Jag skulle tro att allrummet riskerar att bli oanvänt, jag tror definitivt att ungarna skulle uppskatta större varsina sovrum istället, när barnen är små sitter man tillsammans på någons rum, och när dom blir äldre har dom varsina kompisar och då vill dom ändå sitta på varsitt ställe oftast.
Som sagt smaken är som baken:)

S
Kromo skrev:
Som sagt smaken är som baken:)
Absolut :) Det är ju inte en överdrivet stor åtgärd i framtiden att ta bort allrummet o förstora sovrummen heller OM det visar sig att dom hellre är i sina rum :)

sant

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.