63 209 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Ja sånt är livet.
Och tänk att en del tror att man inte har några utlägg alls i ett nytt hus de första åren... tänk vad dom bedrog sig...
Nu är det väl dags att starta en tråd under "hemma hos"-forumet, med lite bilder och sånt, eller hur .
Och tänk att en del tror att man inte har några utlägg alls i ett nytt hus de första åren... tänk vad dom bedrog sig...
Nu är det väl dags att starta en tråd under "hemma hos"-forumet, med lite bilder och sånt, eller hur .
Klicka här för att svara