Mikael_L
Ja sånt är livet.

Och tänk att en del tror att man inte har några utlägg alls i ett nytt hus de första åren... tänk vad dom bedrog sig... ;)

Nu är det väl dags att starta en tråd under "hemma hos"-forumet, med lite bilder och sånt, eller hur . ;)
 
måste säga att de här huset gilla jag skarpt..
riktigt snyggt
 
Får man fråga hur mycket det har kostat att bygga upp detta fina hus?
 
Skicka ett Pm på Vad du vill veta
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.