Här har vi köket

• IMG_0879.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mera av köket
Vad synd att man måste minska ner bilderna så mycket eller gör jag fel

• IMG_0881.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_0881.jpg

opc skrev:
Lägg bilderna i photobucket, högerklicka på " img code" som står under den lilla bilden, kopiera och sen klistrar du in den i ditt medelande då blir det så här:
[bild]
ja du OPC det funkar ju inte specielt bra

opc skrev:
???? Vadå?? jag tycker det ser bra ut.....
Att lägga in bilderna funkar ju (funkar lika bra med ImageShack® - Hosting). Men köket vet jag inte! Är det en bild från rättsmedicinska på Sahlgrenska vi ser eller? Inte speciellt vackert och kommer nog bli ett mindre h-vete att hålla rent.
Men smaken är ju som baken :)

Mikael_L
Och dessutom är det inte Bummses kök, den sista bilden alltså...

Det är nog det Bummse undrar över hur han ska fixa ...

edit:
Jag syftar på en exempelbild från ett annat kök ...

Mikael_L skrev:
Och dessutom är det inte Bummses kök, den sista bilden alltså...

Jo det här är mitt kök

[bild]

jag ska ta lite bilder imorgon
Man ska ju vara på jobbet nu ochså =(

Mikael_L
Bummse, du har varit helt ledig från jobbet under byggnadstiden, eller hur?

Mikael_L skrev:
Bummse, du har varit helt ledig från jobbet under byggnadstiden, eller hur?
Ja det stämmer tror inte det hade gått så här bra annars
Men jag vet inte om jag vill göra om det =)
Det är MYCKET JOBB

Mikael_L
Ja, jag tycker det verkar vara det enda rätta om man ska kunna gå i land med ett sånt här projekt, att vara helt ledig minst ett halvt år.

Det man sen sparat i hantverkarkostnader får man se som sin egen lön =)

Men det finns dom verkar lyckas med att bara spika kvällar och helger, men jag har ingen aning om hur dom bär sig åt. Själv skulle jag inte orka börja arbeta efter middagen en vanlig arbetsdag.

Mycket bra jobbat Bummse! Du har verkligen byggt ett snyggt och bra hus!

Jag beundrar dig för att du inte gav upp tråden på dess första sida! Krafterna och orken behövs ju till bygget och inte till onödigt "käbbel"!

Jag funderar själv på att bygga ett lösvirkeshus liknande ditt. TACK för att du orkade dokumentera bygget hela vägen :)

Nu har jag kämpat mig igenom tråden. Svettigt lång :) .

Iallafall, Det såg väldigt fint ut. Själv köpte jag villa i hörnefors i augusti 2006 och trivs mycket bra. Det bästa jag någonsin gjort...:)

Tripod skrev:
Nu har jag kämpat mig igenom tråden. Svettigt lång :) .

Iallafall, Det såg väldigt fint ut. Själv köpte jag villa i hörnefors i augusti 2006 och trivs mycket bra. Det bästa jag någonsin gjort...:)
Ja visst är det bra och bo i Hörnefors
Får man fråga vilket hus ni köpte?

Jo vi köpte en 1-plansvilla på Ängsvägen. Med utsikt över havet. Huset är byggt -77 så vi har inte haft några "måste" renoveringar då det var rätt fräscht. Vi har dock helkaklat badrumet under hösten och gjort lite målningsarbeten.

Jag var lite tveksam att flytta en bit utanför Umeå. Men det har funkat jättebra. Det tar ju bara drygt 20 min till stan. Jag är glad att vi vågade satsa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.