63 209 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Att lägga in bilderna funkar ju (funkar lika bra med ImageShack® - Hosting). Men köket vet jag inte! Är det en bild från rättsmedicinska på Sahlgrenska vi ser eller? Inte speciellt vackert och kommer nog bli ett mindre h-vete att hålla rent.opc skrev:
Men smaken är ju som baken
Ja, jag tycker det verkar vara det enda rätta om man ska kunna gå i land med ett sånt här projekt, att vara helt ledig minst ett halvt år.
Det man sen sparat i hantverkarkostnader får man se som sin egen lön =)
Men det finns dom verkar lyckas med att bara spika kvällar och helger, men jag har ingen aning om hur dom bär sig åt. Själv skulle jag inte orka börja arbeta efter middagen en vanlig arbetsdag.
Det man sen sparat i hantverkarkostnader får man se som sin egen lön =)
Men det finns dom verkar lyckas med att bara spika kvällar och helger, men jag har ingen aning om hur dom bär sig åt. Själv skulle jag inte orka börja arbeta efter middagen en vanlig arbetsdag.
Mycket bra jobbat Bummse! Du har verkligen byggt ett snyggt och bra hus!
Jag beundrar dig för att du inte gav upp tråden på dess första sida! Krafterna och orken behövs ju till bygget och inte till onödigt "käbbel"!
Jag funderar själv på att bygga ett lösvirkeshus liknande ditt. TACK för att du orkade dokumentera bygget hela vägen
Jag beundrar dig för att du inte gav upp tråden på dess första sida! Krafterna och orken behövs ju till bygget och inte till onödigt "käbbel"!
Jag funderar själv på att bygga ett lösvirkeshus liknande ditt. TACK för att du orkade dokumentera bygget hela vägen
Jo vi köpte en 1-plansvilla på Ängsvägen. Med utsikt över havet. Huset är byggt -77 så vi har inte haft några "måste" renoveringar då det var rätt fräscht. Vi har dock helkaklat badrumet under hösten och gjort lite målningsarbeten.
Jag var lite tveksam att flytta en bit utanför Umeå. Men det har funkat jättebra. Det tar ju bara drygt 20 min till stan. Jag är glad att vi vågade satsa.
Jag var lite tveksam att flytta en bit utanför Umeå. Men det har funkat jättebra. Det tar ju bara drygt 20 min till stan. Jag är glad att vi vågade satsa.


