63 209 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Som sagt, hur vet köket vilken låda man vill öppna då? :Mikael_L skrev:
(Jag har börjat mitt tänkta husbygge nerifrån med grunden och inte kommit till köket ännu, Men de två köksutställningar jag varit på hittills har alla haft handtag på sina lådor)
Din tråd var en av de första jag läste på forumet, och har givit en hel del inspiration, då du till skillnad från de flesta? självbyggare verkligen gör en hel del själv....
(rätta mig om jag har fel)
Ja du har riktigt rätt,allt utom EL.VVS Men annars så är det jag och en snickare som gjort allt + Kompis hjälp vissa gånger men jag har varit med på alltSnailman skrev:
Och jag kan bara säga att det är väldigt mycke jobb..........
Men det har ochså varit
Hej allihopa!
Mitt första inlägg på den här grymma forumet
Fint hus Bummse! Ser nästan ut som det jag ska bygga i vår. Jag var inne på ett rött hus med vita detaljer men har varit lite osäker på vilken röd som blir snyggast, den röd färg du har är väldigt snygg är det faluröd?
Mitt första inlägg på den här grymma forumet
Fint hus Bummse! Ser nästan ut som det jag ska bygga i vår. Jag var inne på ett rött hus med vita detaljer men har varit lite osäker på vilken röd som blir snyggast, den röd färg du har är väldigt snygg är det faluröd?



