Snailman
Hur öppnar man lådorna? Eller blir det handtag på dem?
 
Verkligen urtjusigt Bumse!! :o Jäklar vad läckert kakel det lyfte upp hela köket.. Kanon! ;)
 
P
Intressant att se ett kök som liknar det vi tänkt oss, kaklet/mosaiken är inte i min smak även fast det passar väl in i köket, kul att se ett förslag på hur man kan göra!

 
Snailman skrev:
Hur öppnar man lådorna?   Eller blir det handtag på dem?
Hallå vi lever i 2006 det gör man elektroniskt
 
Mikael_L
Tankestyrt skulle väl vara nåt !!! 8-)
 
Snailman
Mikael_L skrev:
Tankestyrt skulle väl vara nåt !!!    8-)
Som sagt, hur vet köket vilken låda man vill öppna då? ::)

(Jag har börjat mitt tänkta husbygge nerifrån med grunden och inte kommit till köket ännu,  Men de två köksutställningar jag varit på hittills har  alla haft handtag på sina lådor)

Din tråd var en av de första jag läste på forumet, och har givit en hel del inspiration, då du till skillnad från de flesta? självbyggare verkligen gör en hel del själv.... ;)
(rätta mig om jag har fel)
 
Snailman skrev:
, då du till skillnad från de flesta? självbyggare verkligen gör en hel del själv.... ;)
(rätta mig om jag har fel)
Ja du har riktigt rätt,allt utom EL.VVS Men annars så är det jag och en snickare som gjort allt + Kompis hjälp vissa gånger men jag har varit med på allt
Och jag kan bara säga att det är väldigt mycke jobb..........
Men det har ochså varit :) >:( :( :o :-? ::) :-X :-/ :'(
 
Vilka härliga tapeter mina söner har valt ????
 
  • DSC00274.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
andra
 
  • DSC00273.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och en bild på allrum
 
  • DSC00275.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick provsvar på plattan idag den ligger på 75% fuktighet så det är bara att klinka
Gränsen ligger på 85% fuktighet
 
Hej allihopa!
Mitt första inlägg på den här grymma forumet 8-)

Fint hus Bummse! Ser nästan ut som det jag ska bygga i vår. Jag var inne på ett rött hus med vita detaljer men har varit lite osäker på vilken röd som blir snyggast, den röd färg du har är väldigt snygg är det faluröd?
 
Jabb fast med en glans högre
Nordsjö tinova vx
 
nu sitter handtagen där och köket är klart ;)
 
  • DSC00290.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Snailman
bummse skrev:
nu sitter handtagen där
 :o :D

Ser snyggare ut med handtag... Vad är det för bänkskivor?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.