63 209 läst ·
288 svar
63k läst
288 svar
Ja då var man igång med stommen
Själv räcker det med att det är torrt och tättbummse skrev:
Och att det finns en fungerande toa samt kokmöjligheter.
Nä, men vi hoppas på att ha bottenvåningen klar till jul.
Övervåningen blir en annan gång.









