D Dashio skrev:
Jaha ska installatören göra det? Enligt installatören så skulle man bara starta om och när den har mottagning så skulle den hämta mjukvaran själv.
Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran.
 
Z Zed skrev:
Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran.
Tack jag får göra det när det sker. Har som tur inte hänt mer efter det (ta i trä)
 
  • Gilla
Zed
  • Laddar…
Som redan nämnt känt problem och åtminstone när jag pratade med tekniker, ett med låg prioritet hos IVT iom att funktion kvarstod.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.