Z Zed #16 Medlem · Uppland · 191 inlägg 29 aug 2025 09:40 Zed Medlem Uppland 191 inlägg 29 aug 2025 09:40 #16 D Dashio skrev: Jaha ska installatören göra det? Enligt installatören så skulle man bara starta om och när den har mottagning så skulle den hämta mjukvaran själv. Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran.
D Dashio skrev: Jaha ska installatören göra det? Enligt installatören så skulle man bara starta om och när den har mottagning så skulle den hämta mjukvaran själv. Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran.
D Dashio #17 Medlem · Stockholm · 235 inlägg 29 aug 2025 09:45 Dashio Medlem Stockholm 235 inlägg 29 aug 2025 09:45 #17 Z Zed skrev: Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran. Tack jag får göra det när det sker. Har som tur inte hänt mer efter det (ta i trä)
Z Zed skrev: Jag skulle kontakta servicekille som kommer med programmeringsutrustning. Tror inte en vanlig omstart programmerar om mjukvaran. Tack jag får göra det när det sker. Har som tur inte hänt mer efter det (ta i trä)
E Eken08 #18 Medlem · Stockholm · 154 inlägg 12 sep 2025 14:43 Eken08 Medlem Stockholm 154 inlägg 12 sep 2025 14:43 #18 Som redan nämnt känt problem och åtminstone när jag pratade med tekniker, ett med låg prioritet hos IVT iom att funktion kvarstod.
Som redan nämnt känt problem och åtminstone när jag pratade med tekniker, ett med låg prioritet hos IVT iom att funktion kvarstod.