Hej,

kan någon hjälpa mig förstå hur man man väljer hur mycket värmen styrs av utomhusgivaren och hur mycket av rumsenheten?
Enligt manualen det ska gå att välja endast utomhus, endast inomhus och något mitt i mellan men de förklarar inte hur man gör. Jag kan anpassa värmekurvan men det är inte det jag vill - jag vill kunna elda i braskaminen ibland utan att det blir 30 grader varmt i huset.

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.