1 579 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Istappar på huven
Jag har en huv på min skorsten. Det bildas istappar på den .
Det är första året med huven så jag vet inte om det ska vara så,
eller beror på annat. Typ, inte riktigt torr ved eller om det har
med att det finns köks och rumsventilation där
under huven. Någon med samma fenomen?
Det är första året med huven så jag vet inte om det ska vara så,
eller beror på annat. Typ, inte riktigt torr ved eller om det har
med att det finns köks och rumsventilation där
under huven. Någon med samma fenomen?
Som sagt, helt i sin ordning, har så på min huv oxå när det blir lite kallare.
Klicka här för att svara