Men allt detta är ju bara för att få bilen klar!! Det är första gången jag har ett alldeles eget garage - litet men dock. Att det sedan följde med ett hus är ju en miss i kalkylen...  ;D

Har funderat på hemsida men med tanke på hur mkt tid jag lagt på bilhemsidan så har jag tills vidare skrotat att även underhålla en hushemsida (nej, jag kan inte göra saker på en rimlig nivå...)  :-/

Men jag ska nog kunna lägga ut lite bilder så småningom. Kan ju börja med den finplanerade och grässådda tomten före och efter den senaste veckans störtskurar  :'(  :'(  

Försvinner nu bort några dagar men ser fram emot ännu mer bra tips på hur jag - med lite ekonomi - ska få till den här stenläggningen!

;D

swehjo skrev:
Men jag ska nog kunna lägga ut lite bilder så småningom.

Det ser jag fram emot, ska bli jättespännande att se den där ritningen över tomt och markstensarbeten, växa fram sas. 'IRL' :D

MVH//Christina.

Om man är lite stressad och egocentrisk ::), ska jag tolka tystnaden som att det enda som gäller är en padda!? :-/ Om man nu inte har tid att vänta på regnet eller en traktor alltså.... 8)

swehjo skrev:
ska jag tolka tystnaden som att det enda som gäller är en padda!?
8) Nope, vattningsmetoden kan du forcera med hjälp av vattenslang med duschmunstycke. Håller just på med ett sådant projekt som snart redovisas på hemsidan. :D

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.