Har en gammal sidobyggnad från sent 1800-tal, nyrenoverad utvändigt .men dåligt isolerat ,tänkte göra det inifrån...men det försvinner sååå mycket yta.tycker jag.
är det för klent med 60mm isolering(kan få tag på det billigt) ska jag köra dubbelt=120mm?jag menar vinner jag något på att isolera med bara 60mm?