Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Min mormor bad mig hjälpa till och se om det går att isolera hennes vind på något enkelt och billigt sett.
huset är ett litet torp från 1800 talet som mestadels används under sommar/vår. Har fått en bild skickad till mig där det ser ut som den i dagsläget är klädd i vindpapp av något slag, men jag kan ha fel. Hon tycker mest att det ser tråkigt ut och att de kan bli lite kyligt. Det finns dock möjlighet att elda då det finns en öppen spis i rummet.
Räcker det att smälla upp lite gips eller ska man göra det ”ordentligt”.
tacksam för tips och trix!
//Philip