Hej! Ska bygga ut huset och undrar lite över isolering i plattan, vad är mest ekonomiskt samt smidigast? Plattan i fråga blir ca 40kvm, läst lite om cellplast men är långt ifrån påläst angående det, hur tjockt lager behövs? Elektrisk golvvärme ska gjutas in.
Undrar även ungefärligt pris på cellplast?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.