Hej! Ska bygga ut huset och undrar lite över isolering i plattan, vad är mest ekonomiskt samt smidigast? Plattan i fråga blir ca 40kvm, läst lite om cellplast men är långt ifrån påläst angående det, hur tjockt lager behövs? Elektrisk golvvärme ska gjutas in.
Undrar även ungefärligt pris på cellplast?