Hej!

Har en del funderingar kring isolering bastu... jag bor i en bostadsrätt på 1a våning och har betongtak/väggar där det nu bilr en bastu, så borde inte finnas fukt i botongen så borde jag väl kunna i taket regla/isolera mot betong med 45mm och sedan folie/luftspalt och panel? fukten borde väl bildas endast mellan folie och panelen vid bastubad?? sedan tänkte lämna en betongvägg utan panel å kakla i natursten. tacksam för svar!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.