Hej!

Jag har en massa paroc stenullskivor kvar som jag funderar vad jag ska göra med. Jag funderar på om det är en bra idé att placera ut de i vinden ovanför lösullen? Eller är det byggtekniskt dåligt att lägga stenullskivor på lösull?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.