Funderar på att isolera våra kattvind bättre. Huset är byggt 1910 och har sticketak under takpannorna. Kattvinden är idag isolerad med endast tretex. Mellan tretexen och sticketaket är där läkt/luftspaltt. Enligt bifogad bild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som har tips på hur jag bäst isolerar detta lite bättre?