Funderar på att isolera våra kattvind bättre. Huset är byggt 1910 och har sticketak under takpannorna. Kattvinden är idag isolerad med endast tretex. Mellan tretexen och sticketaket är där läkt/luftspaltt. Enligt bifogad bild.

Skadat takmaterial med ett hål nära en träbjälke i ett byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av träbjälkar och en spik som sticker ut, med sprickor i träet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Någon som har tips på hur jag bäst isolerar detta lite bättre?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.