Jag håller på att riva 2 väggar på ovanvåningen , skall flytta ut dem mot takstolens stödben, och har fundering på vad jag bör använda för sorts isolering. Huset byggt 1913, men ovanvåning är från början en vind som är inredd på 60-talet, är icell skiva nåt ni kan rekommendera?
Så här ser det ut i nuläget :s

Rivna väggar med exponerad, gammal isolering mellan träreglar i ett renoveringsprojekt på en vind.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

]

Träbjälkar och väggar på en ovanvåning som är under renovering, oisolerad och med synliga stödben.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.