Jag håller på att riva 2 väggar på ovanvåningen , skall flytta ut dem mot takstolens stödben, och har fundering på vad jag bör använda för sorts isolering. Huset byggt 1913, men ovanvåning är från början en vind som är inredd på 60-talet, är icell skiva nåt ni kan rekommendera?
Så här ser det ut i nuläget :s
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder