Hej ska bygga ett garage 27 graders taklutning, fackverkstakstolar, jag ska isolera garaget. Mitt problem är att jag skulle vilja utnyttja "vinden" till att förvara plankor och dylikt. Jag vill inte ha en lucka utifrån utan skulle vilja ha öppet upp i "nock" inifrån. Är det någon som har löst detta på ett smidigt sätt. Det känns som att det skulle vara jobbigt att isolera underifrån.... Det jag menar är att eftersom bygget inte startat än så finn det nåt smartare sätt kan man tex börja utifrån innan man lagt råsponten.
Tacksam för tips
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.