Jag har ett hus från 1945 o vinden är isolerad av ett 20 cm lager med spån. på spånet ligger ett spåntat trägolv. måste jag ta bort golvet om jag vill tillägsisolera eller går det bra att lägga isoleringen direkt på golvet .det är ekofiber som jag tänkt anväda, det finns ingen fuktsppärr under spånet.. jag tänkte oxå lägga ett nytt golv ovanpå den nya isoleringen hoppas på svar
MVH stefan