Tanken är att installera ett ftx system i huset(2 plan+källare), aggregatet ska placeras på vinden. Alla rör på vinden ska jag isolera , men behöver jag isolera rören efter att dom går igenom taket till vån 2 -vån1 -källare?. Rören kommer gå i mellanväggar mellan planen mitt i huset. Sträckan mellan vind-vån1 kommer TF&FL gå parallellt pga plats brist