Tjena!

Jag har nydligen fixat ftx i min kåk och satte då 100mm isolering på frånluften, räcker det tro?
Tänker på värmeförlust, är det lönsamt att lägga mer?


Frånluften sitter dock i balkarna så kan va svårt att få runt en 50mm till.


Till luften ligger lägre ner så den la jag under befintlig isolering, säkert 5 lager 40-50mm Stenull och kanske 30cm spån under.
 
  • Isolerat ventilationsrör inuti träbalkar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.