Tjena!
Jag har nydligen fixat ftx i min kåk och satte då 100mm isolering på frånluften, räcker det tro?
Tänker på värmeförlust, är det lönsamt att lägga mer?
Frånluften sitter dock i balkarna så kan va svårt att få runt en 50mm till.
Till luften ligger lägre ner så den la jag under befintlig isolering, säkert 5 lager 40-50mm Stenull och kanske 30cm spån under.