Hej, under mina bärande väggar har jag minst 40cm betong plus 10cm isolering med styrka G200, (Vad nu det är för något?). Under övriga plattan har vi G100.
Mvh Ingo
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.