R
Hej,
Vi har just fått igång värmesystemet ute i förrådet, från förrådet har vi grävt ner kulvert från maxitherm. Uppgång har gjorts på utsidan yttervägg för enkelhetens skull.

Jag har börjat bygga "huv" för att isolera uppgången och tänkte höra efter tips på genomförandet.
Installation av värmesystem med kulverter som kommer upp ur marken vid en röd vägg, delvis täckt med svart plast.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Isolering av värmekulvertuppgång med påbörjad träram och stenull vid röd vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Isolering av värmesystemsuppgång med stenull utanför en röd byggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Isoleringsarbete på husets yttervägg med påbörjad "huv" av trä och svart duk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
R
Är det ditt bygge som syns , kan det inte bli bättre , fattas bar lite panel och färg :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.