Jag tänker isolera min carport och sätta dit en garageport. Jag har idag ett asfalt som golv i carporten, okänt hur det ser ut under asfalten. Jag räknar med att det inte finns någon som helst markisolering under asfalten. Om jag isolerar vägg och tak och sätter in en port, duger det med asfalten som golv om jag vill ha 5-10 grader i garaget på vintern eller är det bortkastade pengar att bara isolera vägg och tak om jag behåller befinlig asfalt?
Om jag nu bör isolera marken , hur gör jag det bäst och billigast när det ligger asfalt där??