Hej

Vi ska bygga ett Lb-hus Ärlan 38 men oinredd övervåning.

Ska man isolera yttertaket nu eller vänta med detta tills det är dags att börja att inredda?

Kostnad för detta någon som vet?

/Micke

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.