Micke_1 #1 Medlem · Stockholm · 221 inlägg 22 mar 2005 11:48 Micke_1 Medlem Stockholm 221 inlägg 22 mar 2005 11:48 #1 Hej Vi ska bygga ett Lb-hus Ärlan 38 men oinredd övervåning. Ska man isolera yttertaket nu eller vänta med detta tills det är dags att börja att inredda? Kostnad för detta någon som vet? /Micke
Hej Vi ska bygga ett Lb-hus Ärlan 38 men oinredd övervåning. Ska man isolera yttertaket nu eller vänta med detta tills det är dags att börja att inredda? Kostnad för detta någon som vet? /Micke