Hej ja har funderat i dina tankar men många har sagt åt mig att så länge du inte får istappar på vintern när det är minusgrader ute så släpper du inte ut för mycke värme,.. ska du tilläggsisolera så fyll på med mer spån,. eller ta bort allt och spruta in lös ull,,,