Hej!
Håller på med köksrenovering och kommer att montera en nya fläkt. vi har tagit bort den gamla slangen som går från spirorör till fläkten. Där satt en del isolering. Fråga: skall denna isolering ersättas med ny? eller räcker det bara med själva slangen då spiroröret är isolerad från köket vidare mot taket? Tänker på barndaspekten här.
Tack på förhand!