V Visa #1 Medlem · 1 inlägg 6 okt 2005 20:27 Visa Medlem 1 inlägg 6 okt 2005 20:27 #1 Ska till o bygga ett Eksjöhus- Lyckan med ryggåstak i vinter. Undrar hur isoleringen av dito går till, sätter man plast + läkt och sen lösull på det. eller......? Gör man på något annat vis vid just ryggåstak?
Ska till o bygga ett Eksjöhus- Lyckan med ryggåstak i vinter. Undrar hur isoleringen av dito går till, sätter man plast + läkt och sen lösull på det. eller......? Gör man på något annat vis vid just ryggåstak?
N NordiCs #2 Medlem · 155 inlägg 7 okt 2005 03:59 NordiCs Medlem 155 inlägg 7 okt 2005 03:59 #2 Har byggt ettt hus från Anebyhus och de gjorde så som du skrev. Ca. 50 cm lösull
H Hans32 #3 Medlem · 82 inlägg 7 okt 2005 17:27 Hans32 Medlem 82 inlägg 7 okt 2005 17:27 #3 Så här är det isolerat hemma hos mig, är ett Eksjöhus Sandhem. Före och efter lösullen.