Ska till o bygga ett Eksjöhus- Lyckan med ryggåstak i vinter. Undrar hur isoleringen av dito går till, sätter man plast + läkt och sen lösull på det. eller......? Gör man på något annat vis vid just ryggåstak?

 
Har byggt ettt hus från Anebyhus och de gjorde så som du skrev. Ca. 50 cm lösull
 
Så här är det isolerat hemma hos mig, är ett Eksjöhus Sandhem.

Före och efter lösullen.

snick3.JPG

snick15.JPG

snick19.JPG
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.