Hej!

Skulle behövt lite råd angående våran stuga.

Under vintern blir det förbannat kallt på övervåningen ( runt 3-4 grader ) och har antagit att det är dåligt isolerat på dem bägge kattvindarna, till min förvåning så är väggarna isolerade, det jag undrar är om det finns någon vinning i att sätta vindpapp på insidan av väggarna för att förhindra eventuell vind blåser igenom isolering?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.