Hej!
Skulle behövt lite råd angående våran stuga.
Under vintern blir det förbannat kallt på övervåningen ( runt 3-4 grader ) och har antagit att det är dåligt isolerat på dem bägge kattvindarna, till min förvåning så är väggarna isolerade, det jag undrar är om det finns någon vinning i att sätta vindpapp på insidan av väggarna för att förhindra eventuell vind blåser igenom isolering?