S
Sweedbanana skrev:
Nej men det är ju av flera anledningar. Det är på den "kalla" sidan, det är förmodligen bra för träet att det cirkulerar luft där eftersom det utsätts för väder och vind. Det finns ju en anledning varför man sätter en ångspärr så nära varma sidan som möjligt på ett hus så jag förstår faktiskt inte din poäng? Motfråga, varför kör man med ett extra lager isolering innanför ångspärren inomhus då?
finns ju anledning varför man har glespanelen med sina "kanaler".
har rivit många där dom förstört "kanalerna" och där det varit fult med mögel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.