Hej

Vi tänker extraisolera vår kallvind med Lösull
där det fattas isolering mellan takstolar. Därefter är planen att skruva konstruktionsplywood 15 mm.
Någon som vet om det behövs något mer mellan isoleringen, ångspärr? Måste vi borra hål 100 mm i plywooden och sätta luftventil för bättre varmluftcirkulation?

Vinden ska därefter mögelsaneras

Tack på förhand
 
  • Gammalt vindsvåningsrum med träbalkar, isolering, och osorterade brädor. Dammtäckt, opolerat, och mörkt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.