Hej
Vi tänker extraisolera vår kallvind med Lösull
där det fattas isolering mellan takstolar. Därefter är planen att skruva konstruktionsplywood 15 mm.
Någon som vet om det behövs något mer mellan isoleringen, ångspärr? Måste vi borra hål 100 mm i plywooden och sätta luftventil för bättre varmluftcirkulation?
Vinden ska därefter mögelsaneras
Tack på förhand