JAG skulle inte våga räkna på om man in sätta plasten längre in i isoleringen eller inte. Ska du isolera på insidan så skulle iaf jag:
1. Regla upp
2. Isolerat.
3. Plastat.
4. Osb.
5. Gips.
Så skulle iaf jag göra. Finns säkert andra som tycker annat.
1. Regla upp
2. Isolerat.
3. Plastat.
4. Osb.
5. Gips.
Så skulle iaf jag göra. Finns säkert andra som tycker annat.
Produkter som diskuteras: "Intellivent"
Badrumsfläkt Intellivent S Fresh
Komplett frånluftsfläkt
2 069 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
