Hej,
Har rivit det gamla innertaket i huset vi nyligen köpt. Som ni ser på bilderna är taket delvis isolerat samt uppsatt ångspärr. Jag har tänkt ta bort all gammal isolering, glespanela, isolera och sätta nytt innertak (efter elektrikern varit och dragit lite kablage).
Nu till min fråga: Behövs ångspärr? Taket är inte yttertak utan vi har en våning till på huset.

Tacksam för svar.

Hälsn.
Coz 20130816_113625.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
20130816_113622.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.