Hej,
Har rivit det gamla innertaket i huset vi nyligen köpt. Som ni ser på bilderna är taket delvis isolerat samt uppsatt ångspärr. Jag har tänkt ta bort all gammal isolering, glespanela, isolera och sätta nytt innertak (efter elektrikern varit och dragit lite kablage).
Nu till min fråga: Behövs ångspärr? Taket är inte yttertak utan vi har en våning till på huset.
Tacksam för svar.
Hälsn.
Coz
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder