M Maangan #1 Medlem · 4 inlägg 2 jun 2019 21:41 Maangan Medlem 4 inlägg 2 jun 2019 21:41 #1 Ska göra om hela huset invändigt och är sugen på att sätta sätta 45mm isolering invändigt. Sitter asfaboard skivor invändigt så funderar att regla ut med 45x45 på dom skivorna. Blir det ett problem? Mvh MathiasS:s inlägg har markerats som bästa svar.
Ska göra om hela huset invändigt och är sugen på att sätta sätta 45mm isolering invändigt. Sitter asfaboard skivor invändigt så funderar att regla ut med 45x45 på dom skivorna. Blir det ett problem? Mvh
Åsa Lund #2 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 2 jun 2019 22:39 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 2 jun 2019 22:39 #2 Asfaboard är såvitt jag vet inget som ska finnas inomhus
Bästa svaret MathiasS #3 Medlem · Stockholm · 37 394 inlägg 2 jun 2019 22:58 MathiasS Medlem Stockholm 37 394 inlägg 2 jun 2019 22:58 #3 Tretex låter mer tidstypiskt än asfa. Det är alltid riskabelt att isolera invändigt, men det skulle förvåna mig om 45mm ställer till med problem.
Tretex låter mer tidstypiskt än asfa. Det är alltid riskabelt att isolera invändigt, men det skulle förvåna mig om 45mm ställer till med problem.