Ska göra om hela huset invändigt och är sugen på att sätta sätta 45mm isolering invändigt. Sitter asfaboard skivor invändigt så funderar att regla ut med 45x45 på dom skivorna. Blir det ett problem? Mvh
 
Åsa Lund
Asfaboard är såvitt jag vet inget som ska finnas inomhus
 

Bästa svaret

Tretex låter mer tidstypiskt än asfa.

Det är alltid riskabelt att isolera invändigt, men det skulle förvåna mig om 45mm ställer till med problem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.