Otätt från utsidan , kommer alltid att dra där oavsett vad du gör inne, isolering är inte vindtät , se efter vad du kan göra med vindtätning på utsidan och under i torpargrunden , ligger säkert någon form av brädor där som det kanske är glipor mellan