Hej

Har ett hus från 40 talet med torpargrund och spån i golvet. Har ett ordentligt golvdrag som jag skulle vilja få stopp på. För 10 år sen hade jag upp golvet och satte guldfiber längs med ytterväggarna i hopp om att det skulle minska golvdraget, det fungerade inte. Min fråga är om det går att spruta i lösull i golvfacken utan att ta upp golvet? Min tanke är om det går att ta upp hål på lämpligt ställe och fylla ut där spånet har sjunkit. Är det någon här som har provat? tacksam för uppslag och idéer.
 
J
Otätt från utsidan , kommer alltid att dra där oavsett vad du gör inne, isolering är inte vindtät , se efter vad du kan göra med vindtätning på utsidan och under i torpargrunden , ligger säkert någon form av brädor där som det kanske är glipor mellan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.