Jag har börjat isolera mitt garage. Två lager 95 i väggarna och gips på det. Garaget är kallställt och ska så vara det, någon gång kanske jag värmer upp det med ett element om något ska fixas där inne. Jag har valt att inte plasta i väggarna - men vet inte hur jag ska göra i taket. Jag har hört att båda alternativen diskuteras. Om jag slipper plast även där är jag glad. Blir 190 cm i taket ströläst och gips som tak. Väggarna kommer jag spackla skarvarna sätta väv som ska målas på. Tacksam om hur jag ska göra i taket. Porten ska även den bytas med ventilation i nederkant i övrig blir det inget extra typ fläkt eller så.
janne